tisdag 3 december 2013

VÄLKOMNA !

Välkomna alla glada och pigga sfi-elever till min blogg!


Jag vet att ni kämpar mycket hårt med att lära er svenska. Bravo att ni vill lära er svenska. 

Jag ska försöka hjälpa er med detta. Därför skapade jag det här blogg. 


Ni som läser hos mig i Flemingsberg kan hitta här läxan till nästa dag vi ses på skolan. På det sättet kan ni förbereda er hemma i lugn och ro. Är inte detta ett bra sätt att få lite hjälp i era studier? Men det kommer mer! 

Hoppas verkligen att Stavros sfi blogg kommer att hjälpa er att lära er svenska bättre, snabbare och effektivare!

Många hälsningar till er!
Stavros

2 kommentarer:

  1. Tack för att du ger oss möjlighet att lära sig också på detta sätt.
    samrawit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Samrawit, kul att du uppskattade min lilla sfi blogg.

      Radera